Kolmeosaline turunduse õpituba: Google Analytics 4, Meta ärikeskkond, AI ja tehnoloogia turunduses

Liitu praktiliste töötubadega, kus sa mitte ainult ei õpi, vaid rakendad. Maksimaalselt 15 inimest grupis, et juhendaja jõuaks kõiki aidata ja keegi ei lahku tulemust saavutamata!

Õpitubade seeria koosneb kolmest kohtumisest, mille raames tutvud Google Analytics 4 võimalustega ja paned need enda heaks tööle, teed korda oma Meta Business kontode struktuuri ning õpid, kuidas saavad rakendused ja AI aidata sul ome ettevõtet efektiivsemalt kasvatada. Õpitubade lõppedes oled tänu Google Analytics 4, Meta keskkondadele ja AI võimalustele loonud endale väga süsteemse ja korrastatud turundusbaasi.  Õpitubasid viib läbi turundusstrateeg Katrin Vilimaa-Otsing. Vali 1 või kõik kolm õpituba, et sügisest olla veel süstemaatilisem ja edukam turundaja oma tootele või teenusele.

Katrin Vilimaa-Otsing digiturunduse spetsialist, turunduskoolitus

Selleks, et end edukalt turundada, ei pea läbima mitmekuulisi kursuseid - piisab sellest, kui sa hakkad aru saama, mida sa teed ja miks.

Hea sisu on kõige alus, kuid selle levitamiseks on vaja oskuslikult tegutseda.

Google Analytics 4-kuidas kliendid sinuni jõuavad?

Kuupäev täpsustamisel

Teeme koos sinu arvutis läbi sammud kuidas:

  • seadistada Google Analytics 4 konto
  • teha GA4 sees mõned seadistused andmete täpsemaks analüüsiks
  • seadistada eesmärke (events and conversions), et mõõta konkreetseid tegevusi kodulehel
  • integreerida Google Analytics 4 teiste Google toodetega sujuvamaks infovahetuseks
  • märgistada linke (UTM tags), et analüüsida mis kanalid päriselt tulemusi toovad
  • luua ja tõlgendada olulisemaid GA4 raporteid, et aru saada, mis su veebis ja turunduses toimib 

Õpitoas osalemise eelduseks on ligipääs Google Analytics kontole (võib olla ka vana UA versioon - koos uuendame) ja oma veebilehele. 

META Business manager-kas kasutad kõiki meta võimalusi maksimaalselt?

Kuupäev täpsustamisel

Saad koos koolitajaga oma arvutis läbi teha sammud, kuidas:

  • teha enda kontodele audit ja kontrollida, kas kõik on õigesti seadistatud ning sul on kõikide kontode omandiõigused olemas - omast kogemusest võin öelda et rohkem on ettevõtteid, kus midagi on valesti seadistatud kui neid, kus kõik on korras. 
  • kasutada erinevaid Meta tööriistu (Business Manager, Business Suite, Events manager, Ads manager)
  • lisada veebi Meta pixel ja seadistada olulisemad tegevused konversioonideks. Nii saad enda kasutusse suure hulga lisavõimalusi reklaamide analüüsimiseks ja optimeerimiseks
  • luua enda ettevõtte eesmärkidest lähtuvaid raporteid, et näha, mis päriselt töötab ja tulemusi toob. 

    Õpitoas osalemise eelduseks on ligipääs Meta lehele ja reklaamikontole. Kui on loodud Business Manager, siis ka sellele!
ai ja tehnoloogia kasutamine turunduses

Kuupäev täpsustamisel

Vaatame koos, kuidas kasutada tänapäevaseid lahendusi produktiivsuse tõstmiseks

  • ChatGPT kui ajurünnakute partner, mentor ja tekstide looja
  • Teised AI tööriistad info otsimiseks, asjalike viidete leidmiseks, veebipõhjade/ettekannete  tegemiseks
  • Sotsiaalmeedia võimalused teha konkurentide ülevaade - mida ja kuidas nad sihivad. 
  • Produktiivsuse häkid - videode kiirendamine, Youtube videode kokkuvõtted, juhendite (SOP) loomine oma abilistele jpm

Õpitoas osalemise eelduseks on oma sülearvuti. Kõik vajalikud kontod, pluginad jm saame koha peal lisada.


Koolitajast

turundusstrateeg Katrin Vilimaa-Otsing

Katrin  aitab ettevõtetel nende turunduseelarvest maksimumi võtta. Ta on ehitanud mitmeid müügitunneleid ja automatiseeritud turunduslahendusi, mis säästavad aega ja vähendavad ebaefektiivsusi turundustegevustes.

Lisaks digiturunduse teenustele pakub ta ka auditeid ja koolitusi.
Katrin on turunduses tegev olnud juba aastast 2010. Selle aja sisse on mahtunud töö nii meedia- kui loovagentuurides ja koostööd on tehtud nii suurte, väikeste, rahvusvaheliste kui ka kohalike klientidega.

Kahel aastal on ta olnud Digitegu žüriis ja hinnanud Eesti parimaid digikampaaniaid. Lisaks on ta lektor Ettevõtluskõrgkoolis Mainor ja ärimentor mitmetes ettevõtluse programmides nagu nt Starter Edu ja Tegu. 

Katrin hoiab valdkonnas toimuvaga end kursis läbides pidevalt ka ise uusi koolitusi ning rakendades õpitut oma ettevõttes.

Parim aeg tegutsemiseks on kohe!

Tegemist on intensiivse õpitoaga, mis tähendab, et iga osaleja saab oma sülearvutis omandatu ise praktiliselt läbi teha sealjuures küsimusi küsides ning selle tulemusel õpitut paremini kinnistades. Personaalse lähenemise tagamiseks on kohtade arv piiratud - osaleda saavad vaid 15 inimest!

Google Analytics 4

Kuupäev täpsustamisel

55€ + KM

  • Leiad vastused küsimustele:
  • Millisest kanalist tuleb enim müüki/päringuid/liitujaid vms?
  • Millise profiiliga ja milliste seadmetega kasutajad mu lehel käivad?
  • Millised on kõige külastatumad lehed ja artiklid minu veebis?
  • Milliste märksõnadega minu leht Google otsingus välja tuleb?

Meta business manager

Kuupäev täpsustamisel

55€ + KM

  • Leiad vastused küsimustele:
  • Kuidas korrektselt seadistada Meta ärikonto ja kuidas seal oskuslikult navigeerida?
  • Kas ma ikka olen kõikide oma andmete ja kontode omanik ja kuidas ligipääsud korda teha?
  • Kuidas saan reklaame analüüsida ja optimeerida?
  • Mis kasu on Meta pixelist ja kuidas see seadistada olulisemaid tegevusi mõõtma?

AI ja tehnoloogia

Kuupäev täpsustamisel

55€ +KM

  • Leiad vastused küsimustele:
  • Kuidas erinevaid tehnoloogia vahendeid ettevõtte arendamises ära kasutada?
  • Kuidas saan kiirelt ülevaate, milliseid starteegiaid konkurendid digiturunduses kasutavad?
  • Kuidas teha veebilehele audit Meta ja Google seadistuste osas ja vaadata SEO seisu?

ostad mitu õpituba, saad soodsamalt osaleda.
 Lihtsalt lisa soovitud Õpitoad ostukorvi ja lõika kasu odavamast hinnast!

2 tk = 132  121€

3 tk = 198  165€

Soodustus rakendub automaatselt ostukorvis!


  • Google Analytics 4
  • Meta keskkonnad
  • Ai ja tehnoloogia

Varasemad osalejad on öelnud:

Anna Väärtnõu

GomeraKids

Sain siit väga väga palju uut infot andmete analüüsi kohta. Nt reklaami sihtrühmade loomine, kus olin eelnevalt kasutanud vaid üldisemaid andmeid. Nüüd sain infot, kuidas luua oma FB/IG lehe põhjal sarnaste huvidega inimeste sihtrühm ja tänu koolitusele ühendasin ka FB pixel´i oma kodulehele ja sain luua kodulehele jõudnute sihtrühma. Andmete osas oli palju uut ka reklaami analüüsi osas ja edaspidi kindlasti jälgin tulemusi täpsemalt ning võrdlen uusi kampaaniaid eelnevatega.

Kersti Hoolma

Külmavares

Päris palju oli uusi trikke, mida enne ei teadnud või ei oleks osanud otsidagi. Tänu sellele koolitusele sain palju paremini selgeks, kuidas sihtrühma valida ja reklaamieelarvet planeerida. Lisaks oli palju huvitavaid trikke ka konkurentide analüüsimiseks. Soovitan seda kõigile, kes oma sotsiaalmeediat ise haldavad ja soovivad panna asjad veel efektiivsemalt tööle.

Merit Luik

Next Move

Viited erinevatele business vahenditele, analüütika kasutamine ja tõlgendamine, vihjed oma nähtavuse parandamiseks, oma hirmudega tõtt vaatamine ja nende ületamine - absoluutselt vajalik alus! Aga selgelt sain ka aru, mida veel ei tea ja hooma ja kus vajab veel süvenemist.

Ettevõtjana on sageli vaja olla mitmes rollis korraga - juhtida ettevõtet, teha otsuseid, pidada läbirääkimisi, turundada, teha müüki, olla vajadusel logistik, raamatupidaja ja IT spetsialist.

Õpitoas saan sulle näidata efektiivseid lahendusi, mis hakkavad sinu heaks tööle nagu virtuaalsed assistendid. See vähendab nii sinu töötunde kui ka muudab turunduse süsteemseks ja efektiivseks.

Katrin Vilimaa-Otsing