Töötuba: Facebooki kampaania ideest teostuseni

Facebooki reklaamide seadistamine võib algul tunduda nagu raketiteadus. Nii palju erinevaid nuppe, seadistusi ja võimalusi – mida need kõik teevad ja kuidas küll kõigi nende vahel valida?

Kui oled kunagi reklaami seadistades hätta jäänud või mõelnud, et kindlasti saab ka paremini või soovid “Boost” nupu asemel hakata kasutama kõiki võimalusi, mida FB pakub, siis see koolitus on sulle!

Käime tempokas ja üdini praktilises töötoas läbi kogu kampaania planeerimise protsessi eesmärkide seadmisest kuni reaalse seadistamiseni välja.

Läbitavad teemad:
1. Kampaania eesmärk, KPI milles edu mõõta
2. Väärtuspakkumine
3. Sihtrühm, ideaalse kliendi loomise tööleht
4. Eelarve planeerimine, valemid
5. Strateegia ja kampaania ülesehitus
6. Reklaamkujundused (tekstid, pildid) – loomine, nõuanded ja tööriistad
7. FB Ad manager eri võimalused ja seadistused. Sh sihtimisvõimalused (retargeting, lookalike), eri formaadid ja
8. Julgemad vajutavad PUBLISH ehk lasevad kampaania reaalselt käiku

Üritus toimub 25. jaanuaril 2020 kell 9:30-16:00 Tallinna kesklinnas.

Hoiame grupi suuruse teadlikult väikese, et jõuaksime personaalselt kõigiga tegeleda ja kampaania planeerimisele kaasa aidata.

Kõik osalejad saavad kaasa materjalid ja töövihiku nii elektrooniliselt kui ka paberil. Nii on hiljem kampaaniat seadistades kogu info mugavalt käepärast.

Koolituse läbinu saab teadmised, oskused ja nõuanded otse praktikutelt, kes igapäevaselt haldavad ja planeerivad kampaaniaid just Eesti turul. Koolitus sisaldab ka kõik põhjasid ja tööriistu, mis muudavad kampaania loomise protsessi kiiremaks ja efektiivsemaks. Praktiliste harjutuste ja arutelude käigus teeme läbi keerulisemad kohad, et saaks kohe läbi proovida, kuidas õpitu reaalselt toimib.

Hind 99 + KM. Kuni 24.12 JÕULUHIND 79 + KM!

Personaliseeritud koolitus ettevõtte tiimile

Telli oma ettevõttele koolitus sobival teemal. Koolituse sisu ja kava saad ise kokku panna ning teemad ja küsimused, mida kindlasti õppida soovid ette saata. Kõikidel koolitustel on lisaks loenguosale ka praktiline pool – vaatame kontode sisse (Google Analytics, Fb ads, Adwords jne) või teeme läbi harjutusi. Kus

Populaarsemad teemad, mida tellitakse:

  • Facebooki reklaamisaladused – FB pixel ja retargeting, reklaamitüübid, sihtimised, eelarvestamine, kohalikud näited ja parimad praktikad
  • Google Analytics – kuidas saada parim ülevaade äri toimimisest, mis huvidega inimesed käivad mu veebis, milliste sõnadega ma Google otsingus välja tulen, eesmärkide seadistamine, bännerkampaaniate mõõtmine, sotisaalmeedia ROI
  • Sotsiaalmeediakontode haldus – kanalite eripärad (FB, IG, LI), kust saada postitamiseks ideid, kuidas teha kujundusi, kuidas tulemusi analüüsida.
  • Google Ads – otsingureklaamid, display reklaamid (sh Youtube, Gmail)
  • Turundusstrateegia loomine – koolituse käigus valmib esialgne strateegia dokument, millele edaspidised turundustegevused saavad tugineda
  • SEO – Tüüpilised vead, mida tehakse ja kuidas neid vältida. Mida teha, et saada Google otsingus esimestele positsioonidele?

Hind 390 EUR+ KM ühe koolituse teema kohta. Hind kehtib tervele ettevõttele sõltumata osalejate arvust! Hinna sees on ka järeltugi online kanalite kaudu, kui õpitu rakendamisel tekib lisaküsimusi.

ERIPAKKUMINE: Tellides koolituse 3 teemal, saad 20% allahindlust kogu paketilt!