19. veebruaril 2020 Töötuba: Edukas digiturundus eestivenelastele

Tihti unustatakse kampaaniat planeerides vene sihtrühm ära või lihtsalt tõlgitakse turundusmaterjalid vene keelde, sest kui erinev see planeerimisprotsess ikka olla saab? Kahjuks selle tulemusena ei ole tulemused nii head kui võiksid ja suur osa ostjatest lähevad lihtsalt mujale.

Vene keelt kõneleva sihtrühma suurus Eestis on ca 500 000 inimest, sh tööjõuna Eestis töötavad vene keelt kõnelevad inimesed. Lisaks veel turistid ca 300 000 inimest aastas. Seega potentsiaali oma ettevõtte tooteid/teenuseid müüa on tohutult.

Toome praktilise koolituse käigus hulgaliselt näiteid kohalikest kampaaniatest ja reklaamidest, mida oleks saanud väga kerge vaevaga palju paremaks muuta. Anname näpunäiteid venekeelse elanikkonna kõnetamiseks ja jagame praktilisi tööriistu kampaania efektiivsemaks planeerimiseks, läbiviimiseks ja hindamiseks.

Kellele seminar on mõeldud: ettevõte juhid, turundusjuhid, reklaamagentuurid, freelancerid, inimesed, kes tegelevad oma brändi loomisega (blogijad, suunamudijad) ning kellele on oluline kõnetada eestivenelasi.

Koolitusel käime läbi teemad:
1. Kampaania eesmärk – eesti vene kliendini jõudmine, kliendi profileerimise tööleht
2. Kultuurilised eripärad eesti kogukonnas vene inimestel
4. Kampaania eelarve planeerimine, valemid ja arvutuskäigud
5. Strateegia ja kampaania ülesehitus vastavalt eesti vene inimeste tarbimisharjumistele – venekeelsete kanalite kasutamine (ok.ru, mail.ru, yandex.ru, vk.com, rus.delfi, rus.postimees, venekeelsed Facebooki grupid)
6. Reklaamnäited sellest, kuidas PEAKS ja EI PEAKS venekeelset reklaami tegema (tekstid, pildid) – loomine, nõuanded ja tööriistad
7. FB Ad manager eri võimalused ja seadistused. Sh sihtimisvõimalused (retargeting, lookalike), eri formaadid
8. Kust ja kuidas kõige lihtsamate vahenditega leida endale partnereid vene reklaami ellu viimiseks?

Koolitajad:

Katrin Vilimaa-Otsing – pea 10-aastase reklaamkogemusega turundusspetsialist ja konsultant. Omab suuri teadmisi digimeedias ning eriliseks tugevuseks on tehnilised oskused digireklaamide seadistustest, sihtimisest ja tulemuslikkuse mõõtmisest.

Konstantin Burõi – Reklaamiagentuur KRIIT projektijuht. Tänu, ligi 10 aastasele, töökogemusele vene klientide sihtrühmaga oskab Konstantin tuua välja peamised vead, mida turundustegevust planeerides tehakse. Aastatega on kogunenud hulgaliselt häid näiteid ja soovitusi, kuidas luua tõeliselt edukas kampaania just Eestis elavale venelasele.

Üritus toimub 19. veebruaril 2020 kell 9:30-16:00 Tallinna kesklinnas.

AJAKAVA:

9:30 – 10:00 Registreerimine ja hommikukohv

10:00 – 11:30  Eesti venelastele kampaania planeerimise põhitõed (eesmärgid, väärtuspakkumine, ülesehitus). Harjutused: sihtrühma analüüs, eelarvestamine

11:30 – 12:30 Lõunapaus, sisaldub koolituse hinnas

12:30  – 14:30 Kampaaniate eripärad ja loomine. Millised tehnilised võimalused on digireklaamis venelaste sihtimiseks.

14:30 PM – 14:45 PM Kohvipaus

14:45 PM – 16:00 PM Küsimustele vastamine ja konkreetsete case-ide läbivaatamine

Hoiame grupi suuruse teadlikult väikese, et jõuaksime personaalselt kõigiga tegeleda ja kampaania planeerimisele kaasa aidata.

Kõik osalejad saavad kaasa materjalid (slaidid, põhjad Excelis) ja töövihiku nii elektrooniliselt kui ka paberil. Nii on hiljem kampaaniat planeerides kogu info mugavalt käepärast.

Koolituse läbinu saab teadmised, oskused ja nõuanded otse praktikutelt, kes igapäevaselt haldavad ja planeerivad kampaaniaid just Eesti turul. Koolitus sisaldab ka kõik põhjasid ja tööriistu, mis muudavad kampaania loomise protsessi kiiremaks ja efektiivsemaks. Praktiliste harjutuste ja arutelude käigus teeme läbi keerulisemad kohad, et saaks kohe läbi proovida, kuidas õpitu reaalselt toimib.

Hind 99 + KM.
Hinnas sisalduvad kohvipausid, toitlustus ning materjalid nii paberil kui digitaalselt. 

Personaliseeritud koolitus ettevõtte tiimile

Telli oma ettevõttele koolitus sobival teemal. Koolituse sisu ja kava saad ise kokku panna ning teemad ja küsimused, mida kindlasti õppida soovid ette saata. Kõikidel koolitustel on lisaks loenguosale ka praktiline pool – vaatame kontode sisse (Google Analytics, Fb ads, Adwords jne) või teeme läbi harjutusi. Kus

Populaarsemad teemad, mida tellitakse:

  • Facebooki reklaamisaladused – FB pixel ja retargeting, reklaamitüübid, sihtimised, eelarvestamine, kohalikud näited ja parimad praktikad
  • Google Analytics – kuidas saada parim ülevaade äri toimimisest, mis huvidega inimesed käivad mu veebis, milliste sõnadega ma Google otsingus välja tulen, eesmärkide seadistamine, bännerkampaaniate mõõtmine, sotisaalmeedia ROI
  • Sotsiaalmeediakontode haldus – kanalite eripärad (FB, IG, LI), kust saada postitamiseks ideid, kuidas teha kujundusi, kuidas tulemusi analüüsida.
  • Google Ads – otsingureklaamid, display reklaamid (sh Youtube, Gmail)
  • Turundusstrateegia loomine – koolituse käigus valmib esialgne strateegia dokument, millele edaspidised turundustegevused saavad tugineda
  • SEO – Tüüpilised vead, mida tehakse ja kuidas neid vältida. Mida teha, et saada Google otsingus esimestele positsioonidele?
  • UUS! Instagram ja influencer ehk suunamudijate turundus. Kuidas kasvatada oma brändi mõjuisikute abil, kuidas neid leida ja mida silmas pidada. Instagrami eripärad ja näited. Kuidas analüüsida oma kontot ja planeerida sisu. Mõned nipid ja strateegiad kuidas Instagrami liiklust ja kaasatust reaalseteks klientideks muuta.

Hind koolitusele 390 EUR+ KM ühe koolituse teema kohta (ca 2-3h). Hind kehtib tervele ettevõttele sõltumata osalejate arvust! Hinna sees on ka järeltugi online kanalite kaudu, kui õpitu rakendamisel tekib lisaküsimusi.

Koolitusi ja teemasid on võimalik kombineerida ning saata oma küsimused ette, et saada personaalselt koostatud koolituse sisu tellides näiteks terve päeva või isegi mitmepäevase programmi.  Pakkumise saamiseks võta ühendust või kirjuta FB fännilehe sõnumitesse.

ERIPAKKUMINE: Tellides koolituse 3 teemal, saad 20% allahindlust kogu paketilt!