Osale praktilises töötoas, kus sa mitte ainult ei õpi, vaid rakendad. Hiljem saad lindistuse kordamiseks ja omas tempos läbi tegemiseks!

Selles töötoas teed korda oma Meta Business kontode struktuuri ning õpid, kuidas saab Meta pixel aidata sul oluliselt tulemuslikumaid kampaaniaid luua. Vaatame mis vahe on Meta Business suite, Business manager, Ads manager ja pixelil. Kontrollime ega sa ei tee reklaame eraisikuna ja kas oled ikka oma andmete täieõiguslik omanik. 

Katrin Vilimaa-Otsing digiturunduse spetsialist, turunduskoolitus

Selleks, et end edukalt turundada, ei pea läbima mitmekuulisi kursuseid - piisab sellest, kui sa hakkad aru saama, mida sa teed ja miks.

Meta keskkond on keerukas süsteem, kus tulemuste saavutamiseks peavad põhiasjad korras olema. 

META Business manager-kas kasutad kõiki meta võimalusi maksimaalselt?

4. detsembril 2023 kell 18-20:30 zoomis

Saad koos koolitajaga oma arvutis läbi teha sammud, kuidas:

  • teha enda kontodele audit ja kontrollida, kas kõik on õigesti seadistatud ning sul on kõikide kontode omandiõigused olemas - omast kogemusest võin öelda et rohkem on ettevõtteid, kus midagi on valesti seadistatud kui neid, kus kõik on korras. 
  • kasutada erinevaid Meta tööriistu (Business Manager, Business Suite, Events manager, Ads manager)
  • lisada veebi Meta pixel ja seadistada olulisemad tegevused konversioonideks. Nii saad enda kasutusse suure hulga lisavõimalusi reklaamide analüüsimiseks ja optimeerimiseks
  • luua enda ettevõtte eesmärkidest lähtuvaid raporteid, et näha, mis päriselt töötab ja tulemusi toob. 

    Õpitoas osalemise eelduseks on ligipääs Meta lehele ja reklaamikontole. Kui on loodud Business Manager, siis ka sellele!

Koolitajast

turundusstrateeg Katrin Vilimaa-Otsing

Katrin  aitab ettevõtetel nende turunduseelarvest maksimumi võtta. Ta on ehitanud mitmeid müügitunneleid ja automatiseeritud turunduslahendusi, mis säästavad aega ja vähendavad ebaefektiivsusi turundustegevustes.

Lisaks digiturunduse teenustele pakub ta ka auditeid ja koolitusi.
Katrin on turunduses tegev olnud juba aastast 2010. Selle aja sisse on mahtunud töö nii meedia- kui loovagentuurides ja koostööd on tehtud nii suurte, väikeste, rahvusvaheliste kui ka kohalike klientidega.

Kolmel aastal on ta olnud Digitegu žüriis ja hinnanud Eesti parimaid digikampaaniaid. Lisaks on ta lektor Ettevõtluskõrgkoolis Mainor ja ärimentor mitmetes ettevõtluse programmides nagu nt Starter Edu ja Tegu. 

Katrin hoiab valdkonnas toimuvaga end kursis läbides pidevalt ka ise uusi koolitusi ning rakendades õpitut oma ettevõttes.

Parim aeg tegutsemiseks on kohe!

Tegemist on intensiivse õpitoaga, mis tähendab, et iga osaleja saab oma sülearvutis omandatu ise praktiliselt läbi teha sealjuures küsimusi küsides ning selle tulemusel õpitut paremini kinnistades. Kuna teema on tehniline ja alguses harjumatu, saad koolituse lindistust pärast rahulikult omas tempos üle vaadata. 

Meta business manager

04. detsembril 2023 kell 18-20:30 Zoomis

39 € + KM

  • Leiad vastused küsimustele:
  • Kuidas korrektselt seadistada Meta ärikonto ja kuidas seal oskuslikult navigeerida?
  • Kas ma ikka olen kõikide oma andmete ja kontode omanik ja kuidas ligipääsud korda teha?
  • Kuidas saan reklaame analüüsida ja optimeerida?
  • Mis kasu on Meta pixelist ja kuidas see seadistada olulisemaid tegevusi mõõtma?

Varasemad osalejad on öelnud:

Anna Väärtnõu

GomeraKids

Sain siit väga väga palju uut infot andmete analüüsi kohta. Nt reklaami sihtrühmade loomine, kus olin eelnevalt kasutanud vaid üldisemaid andmeid. Nüüd sain infot, kuidas luua oma FB/IG lehe põhjal sarnaste huvidega inimeste sihtrühm ja tänu koolitusele ühendasin ka FB pixel´i oma kodulehele ja sain luua kodulehele jõudnute sihtrühma. Andmete osas oli palju uut ka reklaami analüüsi osas ja edaspidi kindlasti jälgin tulemusi täpsemalt ning võrdlen uusi kampaaniaid eelnevatega.

Kersti Hoolma

Külmavares

Päris palju oli uusi trikke, mida enne ei teadnud või ei oleks osanud otsidagi. Tänu sellele koolitusele sain palju paremini selgeks, kuidas sihtrühma valida ja reklaamieelarvet planeerida. Lisaks oli palju huvitavaid trikke ka konkurentide analüüsimiseks. Soovitan seda kõigile, kes oma sotsiaalmeediat ise haldavad ja soovivad panna asjad veel efektiivsemalt tööle.

Merit Luik

Next Move

Viited erinevatele business vahenditele, analüütika kasutamine ja tõlgendamine, vihjed oma nähtavuse parandamiseks, oma hirmudega tõtt vaatamine ja nende ületamine - absoluutselt vajalik alus! Aga selgelt sain ka aru, mida veel ei tea ja hooma ja kus vajab veel süvenemist.

Ettevõtjana on sageli vaja olla mitmes rollis korraga - juhtida ettevõtet, teha otsuseid, pidada läbirääkimisi, turundada, teha müüki, olla vajadusel logistik, raamatupidaja ja IT spetsialist.

Õpitoas saan sulle näidata efektiivseid lahendusi, mis hakkavad sinu heaks tööle nagu virtuaalsed assistendid. See vähendab nii sinu töötunde kui ka muudab turunduse süsteemseks ja efektiivseks.

Katrin Vilimaa-Otsing