3 tasuta tööriista oma sihtrühma profileerimiseks ja analüüsimiseks!

 

Kas tahad teada, mis huvidega on sinu veebilehe külastajad, mis on nende suhtestaatus või hoopis mis FB lehti fännavad sinu e-maili listi liikmed? Kõike seda on võimalik mõne klõpsuga teada saada kui eelnevalt on ära seadistatud mõned tööriistad:

FB Audience Insights – ei vaja eelseadistust, kuid põnevamaks osutuvad tavaliselt enda loodud sihtrühmad (custom audiences), mis võiksid enne analüüsimist loodud olla. See tööriist näitab ära palju on sihtrühmas kuu jooksul aktiivseid kasutajad, milliseid fännilehti nad fännavad, kas kasutavad Facebooki arvutis või mobiilis, millises valdkonnas nad töötavad ja palju muud.

Inspiratsiooniks mõned oma andmetel põhinevad sihtrühmad, mida on võimalik Facebookis luua:

  • Fännilehel viimase X päeva jooksul aktiivsust üles näidanud inimesed
  • Viimase X päeva jooksul ostu sooritanud kasutajad
  • Kodulehe külastajad
  • Mingi konkreetse kampaanialehe külastajad
  • Mingite konkreetsete blogipostituste/teemade lugejad
  • Kliendilisti liikmed (sobivad nii e-mailid kui telefoninumbrid)
  • Meililisti liikmed, kes pole Facebooki fännid

Kui eelnevalt sihtrühmasid seadistatud ei ole, saab siiski tööriista proovida ja näiteks vaadata huvipakkuvas riigis asuvate valitud huvialadega inimeste profiili (vasakul menüüs saab määrata samasuguseid tingimusi nagu reklaami luues (suhte staatus, keel, asukoht, vanus jne)

Facebook Audience insights

Vasakul menüüs saad kokku panna täpselt sellise sihtrühma, mille andmeid vaadata soovid

Google Analytics Demographics and Intersts report (eeldab üht nupulevajutust admini poolt, et logimine aktiveerida). Selle abil saad näha, mis huvialadega on sinu veebilehe külastajad. Need on täpselt need samad huvid, mida saab Google reklaami seadistades sihtida ja selle abil saad oma kampaaniad efektiivsemaks tuunida.

GA demograafia ja huvialade vaatamine

Veebikülastajate demograafilne jaotus Google Analytics abil

 

Veebikülastajate huvide vaatamine Google Analyticsi vahendusel

Veebikülastajate huvide vaatamine Google Analyticsi vahendusel

Google Search Console (eeldab veebilehe verifitseerimist, enamasti Google Analytics  admin ligipääsuõigusest piisab)– näitab sulle muu hulgas milliste otsisõnadega orgaaniliselt su veebilehele on jõutud – annab ideid Adwords kampaaniate jaoks ja aitab SEO jaoks sisu luua ning maandumislehti optimeerida.

search console vaade

Search Console abiga näed, mis märksõndega on sinu veebileht otsingus välja tulnud ja kui palju see liilust tõi

Nõuanne: Ühenda Search Console oma Google Analyticsiga ja nii piisab märksõnade vaatamiseks vaid GA-s võtta lahti „Queries“ raport. Leiad selle Aquisition -> Search Console -> Queries. Samast kohast saad alustada ka GA ja SC ühendamist kui see veel tehtud pole.

 

Kui soovid need tööriistad oma kasuks tööle panna, siis tule laupäeval (21.04) toimuvale workshopile, mille ühe osana aitame vajalikud seadistused teha ja õpetame nippe nende kasutamiseks! Eriliseks teeb ürituse töötoale järgnev jätkukoolitus (kinnises FB grupis), kus 6-nädala jooksul saad kõik ise veelgi põhjalikumalt läbi proovida ja küsimuste korral kohe koolitajate abi küsida.

Lisainfo ja piletid või

 

 

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga