Workshop: Silmapaistev ettevõte toob suurepärased kliendid!

Bliss konverentsikeskuses 21.04 kell 10.00 – 15.30

 

Ühe väikese (alustava) ettevõtte kõige suuremaks väljakutseks on piiratud aja- ja raharessursiga ettevõtte kasvatamine – kuidas olla nähtav, jätta usaldusväärne mulje ja võimalikult efektiivselt jõuda potentsiaalsete klientideni.

Oleme aastaid tegelenud enda ettevõtete arendamisega ja nõustanud teisi ettevõtjaid, kuidas luua oma ärile parim kuvand. Kuidas ennast ja oma brändi tutvustada reklaami, sisuturunduse ja meediasuhtluse abil? Sellest kogemusest oleme kokku pannud workshopi + online järelkursuse, mis aitab sul oma ettevõttega teha järgmise suure arenguhüppe.

 

Millega workshopil tegeleme?

  • Kuidas sõnastada oma ettevõtte LUGU ja oma toodete/teenuste müügiargumendid?
  • Kuidas luua oma ettevõtte kuvand ja alustada turundusega?
  • Kuidas olla oma ettevõtte esindusnäoks nii kõnes kui kirjas?
  • Kuidas jõuda oma ettevõttega meediasse ja kuidas meediaga efektiivselt suhelda?
  • Kuidas positsioneerida ennast valdkonna eksperdiks ja luua usaldusväärne maine?
  • Kuidas kasutada maksimaalselt ära veebivõimalusi (Facebook, koduleht, SEO)?
  • Kuidas eristuda konkurentidest ning paista silma hoolimata “väike” olemisest?

 

Lahendame workshopil küsimused:

  • Kus pead olema, et olla pildis?
  • Mida pead tegema, et olla usaldusväärne?
  • Mille alusel panna paika tegevusplaan?
  • Kuidas mõõta tulemusi ja teha müüki?
  • Kust leida kõige paremini oma kliendid?
  • Millised on kõige kuluefektiivsemad tööriistad oma ettevõtte turundamiseks?
  • Kuidas prognoosida ja arvutada reklaamikampaaniate tasuvust (ROI)?

Tavapäraste ühepäevaste koolituste järel on päeva lõpuks mõtteid palju ja motivatsioon suur, kuid tegudeni enamasti ei jõuta. Meie workshopile järgneb 6-nädalane online järelkursus (suletud FB grupis), kus kõik koolitusel alustatud teemad praktikas samm-sammult läbi käime ning saad oma tegevustele tagasisidet/soovitusi ning võimaluse abistavas ja positiivses keskkonnas oma ettevõtet arendada. Ligipääs meie kogemusele ja võimalus kohe küsida kui kuskil toppama jääd tagab õpitu maksimaalse omandamise ka praktikas.

 

Mida kokkuvõttes osaledes saad?

  • Praktilised töölehed/harjutused, mille abil kaardistada oma ettevõtte hetkeseis ja tulevikuvajadused
  • Kirjutad valmis oma ettevõtte turundusstrateegia ja plaani selle rakendamiseks
  • Saad ligipääsu suletud Facebooki grupile, kus ühiselt tegevusi jätkame, kogemusi jagame ja head nõu saab. Sulle on toeks nii grupikaaslased kui meie koolitajatena – oleme olemas kui tekib küsimusi ja motiveerime üksteist oma seatud eesmärgid ellu viima.
  • Lisaks koolituspäeval kohapeal läbitavatele teemadele järgneb 6-nädalane online järelkursus, kus kõiki teadmisi praktikas rakendada saab. See tagab, et parimad praktikad tõepoolest võetakse sinu ettevõttes kasutusele.

 

Koolitajad on Kristi Saare ja Katrin Vilimaa.

Koolitaja ja ärimentor Kristi Saare

 

Kristi on tegelenud investeerimise populariseerimisega aktiivselt viimased viis aastat. Selle aja sisse on jäänud suurte (interneti)kogukondade üles ehitamine ja igapäevane haldamine, pidev suhtlus meediaga, blogide ning podcastide kaudu tuhandete inimestega suhtlemine nii kirjas kui kõnes.

Kristil on oma koolitusettevõte, mille kaudu ta nõustab väikeinvestoreid ja -ettevõtjaid, korraldab individuaal- ja grupikoolitusi.

Lisaks tegeleb Kristi abikaasaga ühiselt IT ettevõtlusega ning omab internetiäri kogemust e-raamatute müügist. Igapäevaselt võib Kristi leida erinevatest investeerimiskogukondadest oma kogemust jagamast.

 

 

 

 

Koolitaja ja turundusspetsialist Katrin VilimaaKatrin on turundusvallas tegelenud alates aastast 2010. Nende 8 aasta sisse on jäänud töö juhtivates meedia- ja loovagentuurides ning praegu pakub ta turundusteenusied oma ettevõtte alt. Katrin on teinud koostööd nii suurte, väikeste, kohalike kui ka rahvusvaheliste klientidega nagu Colgate-Palmolive, A le coq, Oriflame, Tallinna teletorn, Toyota Baltic, Kristiine ning Rocca al Mare kaubanduskeskus ja paljud teised.
Turunduses on Katrin leidnud oma tõelise kire ja tema töö on tema hobiks. Vabal ajal leiab teda tihti teemakohastel üritustel ja konverentsidel või valdkonna blogisid ja podcaste tudeerimas. Samuti on ta läbinud Google eksamid ja on sertifitseeritud Google partner. Lisaks turundusele on Katrin end aktiivset harinud ka ettevõtluse teemadel – läbitud on mitmekuulised koolitused Ettevõtte äriplaan Loomeinkubaatoris, HEAK mentorklubi 2017/2018 lend ja hetkel võtab Majanduskoolis Finanatsjuhtimise ja majandusarvestuse kursust. Seda kõike selleks, et siduda turundustegevused konkreetsete tulemustega ettevõttes.

 

AJAKAVA

10.00 -11.00 I blokk – Konkurentsieelis ja eristumine läbi oma ettevõtte loo sõnastamise

11.00 – 11.15 Kohvipaus

11.15-12.45 II blokk – Mainekujundus ja silma paistmine veebis ja meedias nii kõnes kui kirjas

12.45 – 13.30 Lõuna

13.30-15.00 III blokk – Parimad tööriistad arendus- ja turundustegevuste mõõtmiseks ja optimeerimiseks

15.00 – 15.30 Kokkuvõte, jätkukursuse tutvustus ja ligipääsu jagamine

 

NB! Piiratud arv kohti! Üritus toimub väikeses kuni 16-liikmelises grupis, et kõik küsimused saaks vastatud ja jõuaks ka praktilise poolega tegeleda.

21.04 grupp on juba komplekteeritud, kuid sügisel tuleb progamm kordamisele. Kui soovid end huviliste hulka kirja panna, võta ühendust või lisa end meililisti:

 

Pane ennast kirja ja ole esimeste seas

Saadan Sulle turundusalaseid uudiseid, artikleid, õpetusi ja nõuandeid.

Ma ei saada kunagi spämmi ega jaga andmeid kolmandate osapooltega. Powered by ConvertKit