Õpetus, kuidas seadistada Facebook Pixel

Siin on lühike juhend sammude kaupa, kuidas oma veebilehele Facebook Pixel paigaldada.

  1. Mine oma reklaamihalduris „Pixel“ jaotusesse ja loo FB pixli kood (kui see veel tehtud pole).

    Fb menüüjaotus

    facebook.com/ads ja vali ülevalt menppst “Pixels”

  2. A) Kui sul on veebihaldur, saada see kood talle palvega lisada see kõigi alamlehtede päisesse (sama koht, kus asub õigesti paigaldatud Google Analytics kood). Juhendit installeerimisega saab mugavalt saata otse FB keskkonnast valides menüüst kolmanda valiku „Email instructions“
    menüü 3 seadistamise võimalusega

    3 võimalust, kuidas Facebook Pixli kood veebilehele saada

    B) Kui veebihaldur puudub, siis sõltuvalt, mis platvormi sa kasutad on kood vaja saada kõigi veebilehtede päisesse. WordPressi puhul on kõige kergem kasutada FB pluginat ja jälgida nende juhiseid valides ülevaolevast menüüs esimese valiku „Use an integration or tag manager“ ja sealt „Wordpress“. Ka on variant nt. Headers and footers plugin ja lisada kood päise osasse sealt. See on mõistlik siis kui juba nagunii seda pluginat kasutad ja uut FB versiooni lisada ei soovi (mida rohkem pluginaid, seda aeglasem veeb!) .
    Kui oled koodimisega veidi rohkem kursis ja oskad oma veebi põhja muuta, siis peaksid saama koodi lisada ka otse veebilehe algfailidesse. WP keskkonnas tavaliselt header.php

    C) Isiklikult soovitan kasutusele võtta Google Tag manageri, sest nii on veebilehe koodi vaja vaid korra muuta ja ülejäänud muudatused saad teha juba Google keskkonnas. Nii on veebilehe koodi vaja vaid korra muuta ja ülejäänud muudatused saad teha juba Google keskkonnas. Seal saab hallata kõiki tage (FB, Linkedin, Adwords jne) ja luua tage ka konversioonide jälgimiseks.
    Hiljuti lisandus FB-le ka Google Tag manageri tugi (valik “Use an Integratio or Tag Manager”), mis tähendab, et kui sa ei oska GTM kasutajaliideses uut tagi lisada, teeb FB seda sinu eest (eelduseks on, et annad FB-le ligipääsuõigused).

  3. Kontrolli kas Pixel läks tööle. Selleks on hea kasutada pluginat nagu FB Pixel helper või samast reklaamihalduri Pixels jaotusest vaadata kas Pixli ees on roheline täpike.

    Kas Facebook Pixel töötab

    Kui Pixel helper ikoon muutub halli asemel siniseks ja selle alumises nurgas on roheline number, on FB Pixel aktiivne

 

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga